Palautukset & reklamaatiot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Tarjoamme palautusrahdin hintaan 5,00 €, kun olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sähköpostitse palautusosoitekortin ja palautuslomakkeen. Palautusrahti 5,00 € pidätetään tilityksestä.   

Mikäli valitset muunlaisen palautustavan, vastaat siitä syntyvistä kustannuksista itse. Mikäli tilaamaasi tuote, esimerkiksi huonekalu, on vaatinut erityiskuljetusjärjestelyjä, olet sinä palauttaessasi sen vastuussa toimituskuluista.

Näin palautat tuotteen

Ota yhteyttä asiakaspalvelu@otta.fi tai asiakaspalvelu@cototalo.fi, lähetämme sinulle sähköpostitse PostNord My Pack Collect-palautusosoitekortin sekä palautuslomakkeen. Pakkaa tuotteet huolellisesti. Liitä pakettiin mukaan täytetty palautuslomake. Teippaa tulostamasi palautusosoitekortti paketin päälle ja vie paketti PostNordin toimipisteeseen, samaan mistä noudit paketin. Palauttaessasi tuotteita niiden täytyy olla muuttumattomassa kunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Lisäksi sinun tulee huolehtia siitä, että tavarat on pakattu asianmukaisesti. Tuotteiden pakkaamiseen tulee käyttää vahingoittumattomia alkuperäispakkauksia ja muita alkuperäisiä pakkausmateriaaleja. Tuotepakkausta ei koskaan tule käyttää ulkoiseen pakkaamiseen, sillä tuote voi vahingoittua. Sisustusliike Åtta/Cototalo Oy ei ole vastuussa huolimattomasti pakattujen palautusten vahingoittumisesta.

Ongelmatilanteet/Reklamaatio

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana reklamoi siitä asiakaspalvelu.fi@postnord.com tai puh. 020 690 399 (pvm/mpm). Mikäli saamasi tuote on virheellinen, vaurioitunut tai väärin toimitettu, ole hyvä ja ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@otta.fi tai asiakaspalvelu@cototalo.fi välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Voidaksemme käsitellä tuotereklamaatiot mahdollisimman tehokkaasti, tulee sähköpostiviestiin aina liittää valokuva tuotevaurioista tai pakkausvaurioista. Mikäli pyydämme sinua palauttamaan virheellisen tuotteen, lähetämme sinulle sähköpostitse valmiiksi maksetun palautusosoitekortin ja palautuslomakkeen ja huolehdimme siinä tapauksessa palautuskuluista.

Takaisinmaksu

Palautamme rahasi heti käsiteltyämme palautuksesi ja viimeistään 14 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Palautamme rahat ilmoittamallesi pankkitilille. Käsiteltyämme palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen siitä, että palautus on käsitelty ja takaisinmaksu suoritettu. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, pidätämme oikeuden periä arvonalennusta vastaavan summan aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Pidätämme myös oikeuden periä palautukseen liittyvät kustannukset, mikäli palautus on tehty sopimusehtojen vastaisesti.

tech
Paytrail